Erasmus - pályázati hírek

Európának biztosítania kell polgárai számára a tudásalapú társadalomban szükséges oktatást, készségeket és kreativitást. Gyorsan változó világunkban a megújuló oktatási rendszereknek alkalmazkodniuk kell a tanítás és tanulás új formáihoz, kihasználva az új lehetőségeket. Az oktatás, a képzés és a nem formális tanulás fontos tényező a munkahelyteremtésben és Európa versenyképességének növelésében. Az Erasmus+ ennek érdekében 2014 és 2020 között 14,7 milliárd eurót biztosít az európai oktatás, képzés, ifjúsági szakma és sport megerősítésére. Magyarországon a program megvalósítását a Tempus Közalapítvány koordinálja.



2020 Erasmus+

Iskolánk az idei évben is sikeresen szerepelt Erasmus+ pályázaton!

Köznevelési és szakképzési mobilitásra több mint 350 000 eurót nyertünk!

 

Erasmus+ Broadstairs hírek!

Kedves Diákok!

Az Erasmus+ pályázaton a következő tanulók szerepeltek sikeresen és utazhatnak Broadstairsbe, az Egyesült Királyságba:


  1. Badó Bianka 11.d
  2. Baracsi Attila 10.a
  3. Bartos Bori 10.a
  4. Borza Lilien 9.c
  5. Csernus Péter 10.a
  6. Forgó Vilmos 10.c
  7. Hagya Dominik 9.a
  8. Hunfalvi Anett 11.d
  9. Jónás Andrea Petra 9.b
  10. Koska Grácia 11.b
  11. Kovács Imre Levente 10.a
  12. Kovács Virág 9.a
  13. Kulcsár Klaudia 11.d
  14. Légrády Anna 10.a
  15. Moravetz Zsanett 10.c
  16. Nánási Vanda 9.knya
  17. Németh Rita 10.a
  18. Pilczinger Ádám 9.a
  19. Suzuki Kana Vivien 10.d
  20. Szecskó Fanni 10.a
  21. Szucsics Levente 10.c
  22. Tatár-Nagy Ármin 10.a
  23. Toldi Csenge 11.a
  24. Váczy Marcell 10.a
  25. Vadász Anna 9.b
  26. Ványa Petra 9.b

Tartalék:

  1. Matisán Beatrix 10.a
  2. Kovács Zsuzsa Margit 10.d
  3. Papp Ferenc 10.c

Négy hónapos Erasmus+Pro programba bekerült:

  1. Horváth Enikő 10.a
  2. Svraka Zsófia 10.a

Tartalék:

  1. Kovács Dániel 10.d

Gratulálunk minden sikeres pályázónak, a programmal kapcsolatos információk hamarosan!

Erasmus: Hatalmas pályázati siker!

Még évekig biztosítottá vált iskolánk részvétele az európai uniós programokon!

Iskolánk szakképzési és köznevelési területen is Erasmus akkreditációt nyert az új pályázati ciklusban, és bekerültünk abba az „elitklubba”, akik több évre előre tervezhetik mobilitásaikat és nemzetköziesítési tevékenységüket. A szakképzés területén a már megszerzett mobilitási tanúsítványunkat vihetjük tovább, az 50 kiemelt intézmény között. Óriási eredmény, hogy köznevelési területen is bekerültünk a 36 kedvezményezett körébe. Mindössze három iskola mondhatja el magáról, hogy mindkét területen a nyertesek közé került!

2021-től megújult az Erasmus pályázati rendszere. Az új programszabályzat szerint mindhárom oktatási szektorban – ebből kettő, a szakképzési és a köznevelési érinti iskolánkat – van lehetőség Erasmus akkreditációra pályázni. Ennek odaítélése igazolja, hogy a pályázó magas színvonalú, a szervezet nemzetköziesítését és a fejlesztési igényeit hatékonyan és hosszú távon szolgáló Erasmus-tervet készített. Az akkreditáció érvényességi ideje alatt az akkreditált pályázók saját szektorukban egyszerűsített módon juthatnak pénzügyi támogatáshoz a mobilitási pályázati kategórián (KA1) belül.

Az elnyert támogatások segítségével új szakmai területekre is kiterjeszthetjük mobilitásainkat. Az eddigi szakmai gyakorlatok és oktatói, szakoktatói mobilitások mellett a jövőben köznevelési területen is megvalósítunk majd diákmobilitásokat (főként a 9-10. évfolyam tanulói számára), illetve lehetősége lesz szakmai oktatóink tanfolyamokon, kurzusokon való részvételére is. A korábbi hagyományaink megtartása és továbbfejlesztése – reményeink szerint – hozzájárul majd iskolánk és tanulóink versenyképességének további javulásához. Várunk mindenkit az új lehetőségeken!

Pályázatmenedzselő és nemzetköziesítési munkaközösség

Ereasmus+ Drezda

Kedves Diákok!

Az Erasmus+ pályázaton a következő tanulók szerepeltek sikeresen és utazhatnak Drezdába, Németországba:


 

  1. Birta Boglárka
  2. Dobrádi Brigitta
  3. Elek Nikolett
  4. Faragó Tamás
  5. Fehér Máté
  6. Gyuris Petra
  7. Kollár Viorika
  8. Kulimár Simon
  9. Mák Zoltán
  10. Potári Noémi
  11. Szabó Dominika
  12. Varga Dominika

Tartalék: Oláh Mónika

Megbeszélést az iskolában június 13-án, 10 órakor tartunk a résztvevőknek, megjelenésükre feltétlenül számítunk!

Gratulálunk!

Erasmus+ pályázati siker

Iskolánk 120 000 Eurót nyert a következő tanévre szakképzési mobilitására smiley

2019-ben is irány Drezda és Broadstairs laugh

Erasmus+ pályázat nyertesei 2018-19

Kedves Diákok!

Az Erasmus+ pályázaton eredményesen szerepelt tanulók angliai (Broadstairs) szakmai gyakorlatot nyertek.


4 hónapos (ErasmusPro) utat nyert:

  • Kelemen Dóra 10.A
  • Nyitrai Vanessza 10.A

1 hónapos (29 nap) mobilitáson vehet részt:

  • Cserhalmi-Etter Dóra 11.B
  • Fodor Györgyi 10.B
  • Horváth Enikő 9.A
  • Kalmár Nikolett 10.A
  • Kellner Vivien 10.C
  • Kollár Kata 10.D
  • Kovács Dániel 9.D
  • Králik Zsófia 9.A
  • Krammer Krisztián 10.C
  • Muszka Viktor 11.A
  • Nagy Vivien 10.A
  • Nagyhegyi Virág 11.B
  • Németh Merse 9.D
  • Oláh Karolina 9.knya
  • Orosz Amália 10.C
  • Schwáb Gabriella 11.A
  • Spankó Ferenc Ferdinánd 10.C
  • Svraka Zsófia 9.A
  • Szabó Dorka 11.A
  • Szilágyi Lóránt 11.B
  • Tóth Kitti 10.C
  • Vatai Ákos 9.C
  • Zelei Csenge Renáta 10.A

Tartalékok:

  1. Beregi Botond 11.A
  2. Galda Zsombor 11.C
  3. Sólyom Ramón 10.D

A nyerteseknek gratulálunk!

2018. június 25-én, hétfőn 17:00-kor a résztvevők és szüleik számára tájékoztató értekezletet tartunk, kérjük, mindenki vegyen rajta részt!

Szóbeli kérdések az angliai szakmai gyakorlatra jelentkezőknek

Interview questions for applicants for 
the Erasmus+ mobility programme – 2018


  1. Explain the geographical differences between the United Kingdom, Great Britain, England and the British Isles.
  2. Who is the PM of the UK at the moment?
  3. Which are the two big political parties in the UK?
  4. Where is the parliament, and how many chambers does it have? What are their names?
  5. Who is the monarch of the UK and how long has she been on the throne?
  6. List the most important national holidays of the UK.
  7. Which are the most significant tourist attractions of London?
  8. Which are the most famous museums of London?
  9. Since when has the UK been part of the EU?
  10. What does Brexit mean? When will the British leave the EU? 
  11. Who was Erasmus of Rotterdam?
  12. What is Cambridge famous for? 
  13. Which are the most typical English dishes? How international is English cuisine? 
  14. Why is London so multi-cultural? Where do most of the ethnic groups or nationalities come from? 
  15. Who is the current mayor of London, what is his ethnic background? Which religion does he follow?
  16. What is the tube? Which other means of transportation can you find in London?
  17. What is the oyster card? How can you use it? 
  18. What is Greenwich famous for?
  19. What is the difference between cider, ale and stout?
  20. How much is one pint in millilitres?
  21. How much is 70 miles/hour in km/hour?
  22. What is the official currency of the UK? Read out the following price tags: 4.99, 0.45, 1.50, 10p
  23. Explain the procedure of getting on an airplane. Which steps do you need to take?
  24. What kinds of objects are prohibited to be taken on board of an aeroplane? 
  25. Who are the immigration officers? What kind of questions do they normally ask from passengers?
  26. What is the significance of Dover in terms of historic architecture, geography and transportation?
  27. Where is Broadstairs situated? What do you know about this town? 
  28. What is the loop in Broadstairs? 
  29. What is Westwood Cross in Broadstairs? 
  30. Which famous person lived in Broadstairs in the 19th century? What do you know about him? 
  31. What kind of stores/shops are Marks&Spencer, Waterstones, Cooperative, Get Fresh, B&M store?
  32. What does KSE stand for? What kind of role does it play in this one month mobility program?

SITUATIONS – ROLE PLAY

  1. Why would you like to take part in this mobility program? What are its greatest benefits?
  2. What kind of rules do you think you have to follow at a host family in England?
  3. Ask a few questions from your new boss/manager about your work placement.
  4. You are lost in London. Ask a passer-by to give you directions.
  5. Describe your school to a German student and what it specialises in.

Károlyis Diákok! Külföldi utazási lehetőség!

erasmus plusz

Károlyis Diákok! Külföldi utazási lehetőség!

Iskolánk a következő tanévben újra részt vesz a Erasmus+ szakmai mobilitáson, amely keretei közt egy hónapot tölthetnek iskolánk tanulói Angliában illetve Németországban szakmai gyakorlaton!

Kik jelentkezhetnek: Akik augusztusig (Angliába utazóknál októberig) betöltik a 16. életévüket, és még nem vettek részt Erasmus+ mobilitáson.

Hogyan lehet jelentkezni: Egy magyar nyelvű motivációs levéllel, miért szeretné a pályázó megragadni ezt a lehetőséget. Ezt adja oda az osztályfőnökének vagy a nyelvtanárának vagy a szervezőknek legkésőbb május 25-ig!

Röviden az Erasmus+ programról: A szakmai mobilitás során a diákoknak lehetőségük lesz kipróbálni magukat helyi kis- és középvállalkozásoknál, megismerhetik ezeknek a külföldi vállalatoknak a működését, felépítését. Két célállomása a programnak Drezda (Németország) és Broadstairs (Anglia). A német kiutazáson 12 fő vehet részt, és augusztus 18-tól szeptember 15-ig tart, Angliába 25 fő utazhat, október 7-től november 4-ig. A szakmai gyakorlat mellett sok szabadidős tevékenység és nyelvgyakorlási lehetőség színesíti a programot.

Várjuk minden érdeklődő jelentkezését és kövesse figyelemmel az iskola honlapján az Erasmussal kapcsolatos híreket!


Részletek:

Pályázat Károlyis Diákoknak angliai és németországi szakmai gyakorlatra: ERASMUS+ PÁLYÁZAT 2018

Az Európai Unió Erasmus+ programjának keretében idén is részt vehetnek diákjaink külföldi INGYENES 4 hetes szakmai gyakorlaton. Az előző évekhez hasonlóan az Egyesült Királyság (Broadstairs) mellett Németországba is szervezünk szakmai gyakorlatot a festői Drezda városába.

Na de miért is jelentkezzek?

Projektünk címe: Elméletből a gyakorlatba - kis- és középvállalkozások európai rendszere. A projekt célja, hogy tanulóink megismerkedjenek a fejlett nyugat-európai vállalkozási kultúrával, cégek működésével, felépítésével, a mindennapi munkafolyamatokkal olyan szakmaterületeken, amelyek keretében képezzük diákjainkat (közgazdaság, kereskedelem,

marketing, üzleti adminisztráció, ügyvitel). A négy hetes kint tartózkodás keretében fejlődhet nyelvtudásod, interkulturális készséged, szakmai tapasztalathoz juthatsz, belekóstolhatsz a munka világába, mindezt az angol vagy a német nyelv folyamatos használatával, idegennyelvi környezetben. A szakmai gyakorlatot nyelvtanfolyam, esti közösségi programok és hétvégi kirándulások színesítik, megismerkedhettek az angol és a német épített örökséggel, történelemmel és kultúrával. A program a tanulók számára ingyenes, ezt az EURÓPAI UNIÓ ERASMUS+ programja teszi lehetővé a Tempus Közalapítvány közreműködésével. Ha kíváncsi vagy hogy érezték magukat az előző években a programban résztvevő Károlyis diákok, olvass bele az általuk írt blogba, (elérheted az iskola honlapjáról: Diákélet/Erasmus+), vagy nézd meg az összefoglaló videókat:

Broadstairs:

{phocadownload view=youtube|url=https://www.youtube.com/watch?v=bGU9WE46kHg}

Drezda: 

{phocadownload view=youtube|url=https://www.youtube.com/watch?v=5qweHC0quOc}

Ha részt szeretnél venni bármelyik szakmai gyakorlaton a következő módon jelentkezhetsz:

Fogalmazz meg egy magyar nyelvű motivációs levelet azzal kapcsolatban, hogy miért szeretnél részt venni a projektben és add le a szervezőknek legkésőbb 2018 május 25-ig. Nevedet ne írd rá csak egy jeligét! Egy külön lezárt borítékban egy lapon csatold a nevedet, osztályodat és a jeligét. A borítékon csak a jeligéd szerepeljen. Mindez az objektív, anonim kiválogatást szolgálja és biztosítja az esélyegyenlőséget. A motivációs levél maximum egy gépelt oldal terjedelmű legyen (12-es betű, 1,5-es sortáv). A motivációs leveledet és a borítékot a jelige feloldásával add le a megadott határidőig a szervezőknek, nyelvtanárodnak vagy osztályfőnöködnek.

A szakmai gyakorlatra jelentkezhet minden Károlyis diák amennyiben:

A német út esetében (ideje: 2018. augusztus 18. – szeptember 15.)

2018. augusztus 15-ig betölti 16. életévét legalább B1 szintű német nyelvtudással rendelkezik

Az angliai út esetében (ideje: 2018. október 6. – november 4.)

2018. október 5-ig betölti 16. életévét legalább B1 szintű angol nyelvtudással rendelkezik

Ha bizonytalan vagy nyelvtudásod szintjét illetően, érdeklődj nyelvtanárodnál, vagy oldj meg otthon egy korábbi középszintű érettségit. Legalább 70%-ot kell elérni. A kiválogatás során minden osztálytípust (pl két tanítási nyelvű, nyelvi előkészítős, 4 éves tagozatok) külön értékelünk, a jelentkezők arányában minden tagozatról/osztálytípusból fognak bekerülni tanulók. A válogatás során 100 pontot lehet elérni.

magyar nyelvű motivációs levél (10 pont) angol vagy német nyelvű fogalmazás (20 pont) szóbeli interjú célnyelven (30 pont) 2018. év végi jegyek az érettségi tárgyakból: nyelv, matek, töri, magyar (20 pont) magatartás és szorgalom jegyek (10 pont) osztályfőnöki értékelés a tanuló közösségi munkájáról, aktivitásáról, általános hozzáállásáról (rövid szöveges értékelés, 10 pont) plusz 5 pont kapható versenyszereplésért vagy hátrányos helyzetért

JELENTKEZZ BÁTRAN, IRÁNY ANGLIA VAGY NÉMETORSZÁG!

A szervezők:

  • Kéri Anita
  • Gere Gábor
  • Módos Csaba
  • Bíró Gergely

Hatalmas pályázati siker

Hatalmas pályázati siker a tanév kezdetén:

erasmus2

Szakképzési mobilitási tanúsítványt (VET Mobility Charter) nyert iskolánk a Tempus Közalapítványtól, amellyel a következő 3 évben egyszerűsített módon tudunk európai projekteket megvalósítani!

Több hónapig dolgoztunk rajta, nagyon szerettük volna .... és sikerült :)

Összesen 7 iskola büszkélkedhet ezzel a tanúsítvánnyal az idén, Köztük a Károlyi! :)

http://www.tpf.hu/palyazatok/574/palyazati-eredmenyek

ERASMUS+ TRÉNINGEN JÁRTUNK FINNORSZÁGBAN

Idén Finnországban került megrendezésre a „nemzetköziesítési stratégiák a szakképzésben” című szeminárium, a holland, a finn és a magyar Erasmus+ programokat koordináló Nemzeti Ügynökségek szervezésében 2017. szeptember 10-13. között. A cél az volt, hogy minél több országból érkezzenek szakképzési mobilitási projekteken dolgozó kollégák és intézményi döntéshozók, és a stratégiai gondolkodás elsajátítása, fejlesztése mellett, megosszák egymással eddigi tapasztalataikat. A szeminárium a nemzetköziesítést, mint az intézmény céljainak megvalósítását segítő stratégiai eszközt mutatta be, és hozzájárult a stratégiai gondolkodás kialakításához. A szemináriumon 12 ország képviselői vettek részt, Magyarországot két iskola képviselte, akiket a Tempus Közalapítvány külön pályázat keretében választott ki, figyelembe véve a pályázók eddigi tapasztalatát és a jelenlegi nemzetköziesítési tevékenységet. A tréningen Balogh Ervin, iskolánk igazgatója, és a nemzetköziesítési stratégiáért felelős egyik projektkoordinátor, Módos Csaba vett részt. Rendkívül hasznos volt a tréning, és nagyban hozzájárult iskolánk hosszú távú céljainak megvalósításához. A tartalmi-szakmai beszámolót az érdeklődők lentebb olvashatják. A közös munka után nyílt lehetőség megismerni a környék kulturális nevezetességeit, jártunk a híres finn építész, Eliel Saarinen múzeummá alakított házában, aki többek között az 1900-as párizsi világkiállítás finn pavilonját, a Finn Nemzeti Múzeumot és a Helsinki főpályaudvart is tervezte, illetve rövid városnézés keretében ellátogattunk Helsinkibe is. Úgy érezzük hozzá tudtunk járulni a szeminárium sikeréhez, a megismert európai kollégák elismeréssel szóltak eddigi, egyre szerteágazóbb, nemzetköziesítési tevékenységünkről.

Nemzetköziesítési stratégiák

Nemzetköziesítési stratégiák a szakképzésben szeminárium

Internationalisation Strategies in Vocational Education and Training

2017. szeptember 10-13. Mayvik, Finnország

A képzés célja a nemzetköziesítési stratégia kialakításának elsajátítása, és a már létező nemzetközi programok stratégiai szintű értelmezése, és az iskola hosszú távú stratégiájába ágyazása volt. Írott formában kidolgozott nemzetköziesítési stratégiára részben a programok tervezhetősége, hosszú távú fenntarthatósága és eredményeinek értelmezése miatt van szükség, illetve megléte követelmény a mobilitási tanúsítványi pályázat benyújtásakor.

A képzés elején megismerkedtünk az európai oktatási keretstratégiákkal és trénereink felvázolták milyen globális trendek mentén érdemes hosszú távon tervezni iskolánk tevékenységét. Egyre szűkülő globális erőforrások mellett regionálisan eltérő demográfiai trendek figyelhetők meg: például öregedő Európa, fiatalodó Ázsia és Afrika, vagy változó munkahelyi elvárások a képzettség és a készségek, kompetenciák terén. A globális gazdaság összefonódásai és az információáramlás is új kihívások elé állítják majd tanulóinkat a jövőben a munka világában. A nemzetköziesítési stratégia ilyen globális, és ország és régió-specifikus lokális kihívásokra keresi a választ. Fontos meghatározni, hogy milyen céljai vannak az adott intézménynek, és hogy a nemzetközi programok, mint eszközök, hogyan segíthetik elő az intézményi célok elérését.

Kisebb csoportokban igyekeztünk beazonosítani az intézményi célokat. Iskolánk esetében az egyik ilyen kidolgozott cél az iskola vonzerejének megőrzése és növelése, amit a hozzánk jelentkező általános iskolások számával tudunk mérni. A presztízs növelésének egyik eszköze lehet a nemzetközies arculat hangsúlyozása, hatékony marketingtevékenység segítségével.

Két esett-tanulmányt is volt módunk megvizsgálni, egy finn és egy holland intézmény mutatta be nemzetköziesítési stratégiáját és mobilitási és egyéb programjaikat. A jó gyakorlatok után minden intézmény felvázolta egy idővonal segítségével eddigi nemzetközi együttműködésre épülő programjait (a Károlyi idővonalát lásd a lentebb). Ekkor ébredtünk rá, hogy ezen a területen közel két évtizedes tapasztalata van iskolánknak.

A célok és a stratégia megalkotása után az akcióterv kialakítás következett, illetve annak meghatározása, hogy milyen indikátorok mentén kell majd az elért eredményeket ellenőrizni, kimutatni. Rendkívül hasznos honlapokkal, elméleti hátteret megalapozó anyagokkal és online segédlettekkel is megismerkedtünk, amelyek mind hozzájárulhatnak egy átfogó, és az iskola általános terveibe és céljaiba illeszthető nemzetköziesítési stratégia kialakításához.

30 éves az Erasmus+

logo

Iskolánk projektkoordinátorai (Gere Gábor, Bíró Gergely és Módos Csaba) szakmai bemutatót tartottak az Erasmus+ program 30 éves születésnapi konferenciáján, 2017. május 30-án. A nagyszabású rendezvényen, a közoktatás minden szektorából érkező több száz résztvevővel együtt, meghallgattuk a prominens meghívottak ünnepi köszöntőit. A fiatalok munkaerő-piaci esélyeinek javításával kapcsolatos beszédében Pölöskei Gáborné, szakképzésért és felnőttoktatásért felelős helyettes államtitkár méltatta iskolánk Erasmus+ projektjét, mint a 2016-os év két kitüntetett, vagyis Nívódíjjal elismert programjának egyikét. Élmény volt végighallgatni a néhány személyes sikertörténetet, hogy mit adott Szó Gellért cukrásznak (Magyarország tortája kétszeres győztes), Davidovics László igazgatónak (2015-ben Európai Polgári Díj), vagy Katona Krisztinának (nívódíjas közösségi és rehabilitációs célú művészeti projektek) az Erasmus+ program. A tortavágás után következtek a szakmai workshopok, ahol a felkért projektkoordinátorok bemutatták azokat a módszereket, amiket projektjeik során ismertek meg. A szakképzési szektort két bemutató képviselte. Úgy gondoltuk a leghasznosabb azokat a módszereket bemutatnunk, amelyeket magunk dolgoztunk ki a mobilitási projektben részt vevő tanulók kompetencia fejlődésének mérésére. A résztvevők kérdéseinek megválaszolásában egyik korábbi résztvevőnk, Balázs Fruzsina is segített. Az érdeklődők elismerően szóltak a projekt során alkalmazott, különböző kompetenciák mérését szolgáló feladatokról, eszközökről, és átvételre, saját projektjeikben alkalmazásra érdemesnek tartották. A Tempus Közalapítvány munkatársai a helyszínen, és külön levélben is megköszönték közreműködésünket.

http://tka.hu/hir/7724/ezt-adhatja-az-erasmus

Erasmus+

Mobilitás résztvevői

flag united kingdom24  Angliai mobilitás résztvevői:

  1. Ardai Adrienn – 10.c
  2. Balázs Fruzsina – 10.a
  3. Bálint Alexandra – 9.c
  4. Bátki Marcell – 9.a
  5. Floarea-Petrache Szabolcs – 9.a
  6. Harsányi Bettina – 10.a
  7. Kiss Alexandra – 9.a
  8. Kovács Krisztina Vilma – 10.d
  9. Magyar Dávid – 10.c
  10. Major Anna – 9.b
  11. Mihályfi Jennifer – 10.c
  12. Morvai Flórián – 10.a
  13. Ocetkiewicz Botond – 10.e
  14. Sághy Enikő – 10.d
  15. Sándor Noémi – 9.knya
  16. Szabó Dániel – 9.a
  17. Ványi Panna – 10.a
  18. Zsoldos Mátyás Koppány – 9.a
  19. OKJ-s tanuló (későbbi elbírálású)
  20. OKJ-s tanuló (későbbi elbírálású)

Tartalék:

  1. Nagy Vivien – 9.knya
  2. Szilágyi Lóránt – 9.b

flag germany24 Német mobilitás résztvevői:  

  1. Dännler Réka
  2. Demeter Dorottya
  3. Domonkos Szilvia
  4. Fekete Zsolt
  5. Gintli Eszter
  6. Gligor Klaudia
  7. Horváth Csenge
  8. Horváth Dániel
  9. Pap Petra
  10. Pásztor Dávid
  11. Pencsov Alexandra
  12. Péter Csilla
  13. Rácz Zita
  14. Rózsa Anett
  15. Smahulya Szabina
  16. Sólyom Petra
  17. Soóky Levente Zsolt
  18. Surák Lili
  19. Szalay Janka
  20. Váczi Béla

Tartalék:

  1. Skultéti Viktória
  2. Kelen Lili